Uniform

Uniformen, groepsdassen, dasringen e.d. kunnen gekocht worden bij de scoutshop! Of vraag eens bij de speltakleiding, die hebben soms dingen op voorraad liggen of 2de hands uniformen.

Verzendkosten – Verzendkosten zijn gemiddeld tussen de €2,50 tot €7,25 (zie website). Het is ook mogelijk bij de verschillende scoutshops langs te gaan.

Veel bestelde artikelen – De complete speltakkleding bestaat uit: uniform, das, dasring, installatie- en speltakteken. Het groep- en regionaambandje krijg je van de leiding.

Hier zijn de links van de meeste bestelde artikelen:

Maten – Het is verstandig om even een uniform van een andere scout te passen voor de maat.

Groepssweater – We hebben ook een sweater van de groep. Deze laten we zelf drukken en de kosten liggen rond de 25 euro. Een groepssweater kan worden aangevraagd bij de leiding van de speltak.