Welpen

Wat doen we?

Ben jij 7 tot 11 jaar en vind jij het ook zo leuk om buiten te spelen en leuke avonturen te beleven? Dan moet je een keer bij ons komen kijken! Elke week op zaterdag hebben wij opkomst waar we altijd weer wat ander doen, buiten spelen (waarbij niet op een vlekje meer of minder wordt gekeken), leren knopen, het lopen van (speur)tochten, schminken, koken, zingen en nog veel meer. Ook gaan wij elk jaar op zomerkamp, dan gaan we met z’n allen een week lang slapen in een in een clubhuis van een andere groep en beleven iedere dag speciale avonturen in het thema van die week!

Tijden en leeftijd

De welpen hebben elke week opkomst op zaterdag van 10:30 tot 12:45 voor iedereen tussen de 7 en 11 jaar oud.

Contact

De Welpenleiding is te bereiken via het volgende e-mail adres: welpen@scoutingmoordrecht.nl

Kom een keer kijken! ➤

Enkele foto’s